Leonardo AdvantageCLUB veelgestelde vragen
Leonardo AdvantageCLUB FAQs
Registreer online op de Leonardo Hotels Website onder https://www.leonardo-hotels.nl/leonardo-advantage-club. Het Leonardo AdvantageCLUB lidmaatschap is gratis.
Na de registratie ontvang je een welkomstmail. Let op: deze e-mail bevat alleen een activeringslink als de registratie is gedaan bij de receptie van het hotel. Door op de link te klikken, kun je de activering van je account voltooien. Eenmaal geactiveerd, heb je toegang tot je account via de Leonardo Hotels website.
Als je je wachtwoord vergeten bent, klik dan op ‘wachtwoord vergeten?’ onder de loginbox op de Leonardo Hotels website. je zult een link ontvangen om je wachtwoord te resetten op het e-mailadres dat is verbonden met je account.
Je kunt je accountgegevens wijzigen onder het tabblad ‘’Mijn Account’’ door te klikken op ‘’Bewerken’’ in de hoek rechtsbovenin.
Zodra je je registreert, verdien je automatisch punten voor elke in aanmerking komende reservering in een deelnemend Leonardo Hotel. De volgende hotels nemen niet deel aan Leonardo AdvantageCLUB: Leonardo Kolymbia Resort - Rhodes, Leonardo Crystal Cove Hotel and Spa by the Sea, Leonardo Cypria Bay, Leonardo Laura Beach & Splash Resort en Leonardo Plaza Cypria Maris Beach Hotel & Spa. Punten worden enkel gecrediteerd voor boekingen gemaakt via uw Leonardo AdvantageCLUB account op de website, via onze centrale reserveringskantoren, rechtstreeks in het hotel of reisagentschappen die gebruik maken van een GDS systeem rechtstreeks verbonden met Leonardo Hotels.
AdvantageCLUB punten kunnen ingewisseld worden bij alle hotels die geboekt kunnen worden op de Leonardo Hotels website https://www.leonardo-hotels.nl/ en die deelnemen aan het AdvantageCLUB programma.
Nee, je kunt enkel punten sparen voor verblijven die geboekt worden via de Leonardo Hotels homepage, de centrale reserveringskantoren van Leonardo Hotels, rechtstreeks in het hotel of via reisagentschappen die gebruik maken van een GDS systeem dat rechtstreeks verbonden is met Leonardo Hotels.
Spijtig genoeg niet. Punten kunnen enkel verdiend worden voor verblijven nadat je je registratie en account activatie voor AdvantageCLUB voltooid heeft.
Om je AdvantageCLUB punten in te wisselen, log je in op je Leonardo AdvantageCLUB account. Wanneer je een nieuwe boeking maakt, zal je de optie hebben om te betalen met je punten in de betalingssectie. Deze optie is alleen beschikbaar als de totale verzamelde punten de reservering volledig kunnen dekken. Als je niet genoeg punten hebt, moet je de normale betalingsmethode gebruiken. Houd er rekening mee dat het aantal punten dat nodig is voor inwisseling kan variëren afhankelijk van de hotelcategorie, verblijfsperiode en kamercategorie. Alleen reserveringen gemaakt via Leonardo Hotels kunnen met punten worden betaald en gedeeltelijke inwisseling is niet mogelijk.
Je kunt je verzamelde en ingewisselde punten controleren door in te loggen op je AdvantageCLUB account via de Leonardo Hotels website (https://www.leonardohotels.nl/leonardo-advantage-club). Het tabblad "Mijn Geschiedenis" geeft een overzicht van alle verzamelde en ingewisselde punten, samen met het huidige bevestigde puntensaldo.
Vanaf 1 januari 2016 blijven punten 18 maanden na de laatste check-out geldig binnen het account van het lid. Elke nieuwe in aanmerking komende reservering die binnen deze 18 maanden wordt uitgecheckt, verlengt de geldigheid van alle andere punten volgens de laatste uitcheckdatum. Verlopen punten kunnen niet worden hersteld en punten kunnen niet worden overgedragen naar een andere ledenaccount.
Vóór 31 december 2015 vervielen punten als er binnen een jaar geen punten meer werden bijgeschreven, waarbij de geldigheid werd verlengd tot maximaal 3 jaar voor nieuwe check-outs binnen een jaar.
Je hebt slechts recht op punten voor één kamer, namelijk de kamer waarin je bent verbleven. Hetzelfde principe geldt voor kortingen. Als u meerdere kamers boekt voor hetzelfde tijdsbestek, kunt u de korting alleen ontvangen voor de eerst geboekte kamer.
Unfortunately, no. The discount will be applied only to the first room booked.
Binnen je ledenaccount vind je onder het tabblad "Mijn reserveringen" een lijst met al je reserveringen die zijn gekoppeld aan je ledenaccount. Alle komende reserveringen die via de website zijn gemaakt, kunnen worden geannuleerd door op de knop "Annuleren" te klikken. Voor vragen kun je ook contact opnemen met de reserveringsafdeling van het desbetreffende hotel.
Neem contact op met het Leonardo AdvantageCLUB Support Team via het contactformulier op de website (https://www.leonardo-hotels.nl/contact). Wij zullen je ledenaccount nakijken en de nodige correcties aanbrengen.
Zorg ervoor dat je lidmaatschap is bevestigd en geactiveerd via de link in de welkomstmail. Zodra je lidmaatschap geactiveerd is, kun je inloggen met de gegevens die je tijdens de registratie hebt gekozen.
Gelieve contact op te nemen met het Leonardo AdvantageCLUB Support Team via het contactformulier op de website (https://www.leonardo-hotels.nl/contact). Na een succesvolle controle van de gegevens die in je account zijn opgeslagen (adres, verjaardag, telefoonnummer, enz.), kunnen wij je helpen door uw e-mailadres in het ledenaccount bij te werken.
Elk van onze hotels heeft zijn eigen regels en voorschriften met betrekking tot onder andere restaurants en bars. Sommige van onze hotels bieden kaarten aan die leden kunnen gebruiken om korting te krijgen. Informeer bij de receptie van het hotel waar je verblijft naar de beschikbaarheid van dergelijke kaarten.
Collecting for Miles & More or BahnBonus
Om miles/punten te verdienen voor een gekwalificeerd verblijf in Leonardo Hotels moet je een Leonardo AdvantageCLUB lid zijn, alsook lid van het overeenstemmende beloningsprogramma. Je kunt je gratis online registreren voor Leonardo AdvantageCLUB op https://www.leonardo-hotels.nl/leonardoadvantage-club. Tijdens de registratie kies je de overeenstemmende verdienvoorkeur en geef je je lidmaatschapsnummer van derden op. Als je al lid bent en AdvantageCLUB punten verzamelt, maar in de toekomst wilt verzamelen met een van de beschikbare partneropties, moet je inloggen op je ledenaccount en je spaarvoorkeur wijzigen in het tabblad "Mijn Account". De regels voor in aanmerking komende reserveringen blijven dezelfde als voor een AdvantageCLUB lidmaatschap met spaarvoorkeurpunten.
Je kunt wisselen tussen Miles & More beloningsmijlen en BahnBonus punten in het tabblad "Mijn Account" van je AdvantageCLUB account. Houd er rekening mee dat een wijziging geldt voor al uw komende reserveringen.
Als AdvantageCLUB lid kun je slechts punten sparen voor één voorkeur van je keuze voor hetzelfde verblijf. De voorkeur kan vóór elk verblijf worden gewijzigd door je lidmaatschaps profiel online bij te werken. Een conversie van eerder verzamelde punten/mijlen naar een andere voorkeur is niet mogelijk. De nieuw gekozen voorkeur is geldig voor alle toekomstige boekingen.
Voor elk verblijf in Leonardo Hotels in Europa dat in aanmerking komt, krijg je 1 Miles & More beloning per 1€ die je uitgeeft op de kamerprijs. De volgende hotels zijn uitgesloten: Leonardo Cypria Bay, Leonardo Laura Beach & Splash Resort, Leonardo Plaza Cypria Maris Beach Hotel & Spa, Leonardo Crystal Cove Hotel and Spa by the Sea, Leonardo Kolymbia Resort - Rhodes, The Midland, Leonardo Hotels in UK, Leonardo Hotels in Nederland & België, Jury's Inn Hotels en Apollo Hotels.
Voor elk gekwalificeerd verblijf in Leonardo Hotels in Europa krijg je 1 BahnBonus punt per 1€ uitgegeven op de kamerprijs. De volgende hotels zijn uitgesloten: Leonardo Cypria Bay, Leonardo Laura Beach & Splash Resort, Leonardo Plaza Cypria Maris Beach Hotel & Spa, Leonardo Crystal Cove Hotel and Spa by the Sea, Leonardo Kolymbia Resort - Rhodes, The Midland, Leonardo Hotels in UK, Leonardo Hotels in Nederland & België, Jury's Inn Hotels en Apollo Hotels.
Onder het tabblad "Mijn geschiedenis" heb je een overzicht van alle verzamelde punten/miles, uitgesplitst naar spaarvoorkeur.
De Reward Miles/ BahnBonus punten worden binnen vier tot zes weken na de check-out automatisch overgedragen naar je overeenkomstige derdenrekening. Gelieve contact op te nemen met ons Leonardo AdvantageCLUB Support Team via het contactformulier op de website (https://www.leonardo-hotels.nl/contact) indien je punten/miles niet binnen deze periode werden overgedragen.
Spijtig genoeg niet. Punten/mijlen kunnen niet gecrediteerd worden indien je niet geregistreerd bent bij onze Leonardo AdvantageCLUB voor de check out.
De spaarpunten worden binnen vier tot zes weken nadat je bent uitgecheckt na een gekwalificeerd verblijf automatisch overgeboekt naar je bijbehorende partneraccount. Om ze in te wisselen ga je naar de website van de desbetreffende partner.
Boek direct en krijg 10% korting