AdvantageCLUB Algemene Voorwaarden

Leonardo AdvantageCLUB algemene voorwaarden en privacybeleid



Meer informatie over het privacybeleid inzake het Leonardo AdvantageCLUB lidmaatschap kunt u hier vinden.


Leonardo AdvantageCLUB algemene voorwaarden

1. Algemeen

Het lidmaatschap voor het loyaliteitsprogramma van de Leonardo AdvantageCLUB en de voordelen van dit programma worden aangeboden door Sunflower Management GmbH & Co. KG, Landsberger Allee 117A, 10407 Berlijn en beheerd in naam van deze onderneming door de desbetreffende hotelketen Leonardo Hotels ("Leonardo Hotels"). De doelstelling is om aan de leden ("Leden") van de Leonardo AdvantageCLUB de hierna beschreven voordelen te bieden, als zij zich gratis hebben aangemeld voor dit programma en zij verblijven in de Leonardo Hotels die aan dit programma deelnemen. Alle hotels die momenteel aan het programma deelnemen zijn vermeld op de website www.leonardo-hotels.nl, met uitzondering van het de Leonardo Hotel & Residenz Leipzig, SENTIDO Cypria Bay by Leonardo, Leonardo Laura Beach & Splash Resort, Leonardo Plaza Cypria Maris Beach Hotel & Spa, The Midland. Er kunnen hotels worden toegevoegd of verwijderd naar exclusief goeddunken van Leonardo Hotels.

De rechten en verplichtingen van Leonardo Hotels in verband met de Leonardo AdvantageCLUB kunnen te allen tijde toegewezen of overgedragen worden door Leonardo Hotels aan een andere gerelateerde of niet-gerelateerde eenheid, waarna de uitvoering de verantwoording zal zijn van deze eenheid.

1.1 Lidmaatschap

Het lidmaatschap van de Leonardo AdvantageCLUB is in principe voor iedereen toegankelijk. U kunt u uitsluitend aanmelden voor de Leonardo AdvantageCLUB als u minstens 18 jaar oud bent, of volwassen volgens de plaatselijk geldende wetten, en als u bindende contracten kunt afsluiten (het programma is niet beschikbaar voor minderjarigen). De werknemers van Leonardo Hotels kunnen niet aan het programma deelnemen.

Leonardo Hotels behoudt zich het recht voor om een lidmaatschap van de Leonardo AdvantageCLUB te annuleren en om alle eventuele ongebruikte, door leden verzamelde punten te herroepen. De redenen hiervoor omvatten, maar zijn niet beperkt tot:

  1. schending van deze Algemene Voorwaarden
  2. vervalsing van informatie of misbruik van dit programma
  3. schending van welke nationale, regionale of plaatselijk wet of regelgeving dan ook in verband met het gebruik van de privileges van het lidmaatschap
  4. wanbetaling in verband met hotelkosten
  5. een cheque op naam van een deelnemend hotel die ongedekt is wegens onvoldoende geldmiddelen, of die om wat voor reden dan ook ongeldig is
  6. het plegen van fraude of misbruik in verband met welk deel van dit programma dan ook
  7. fysieke, verbale of geschreven aantasting ten aanzien van een specifiek hotel of Leonardo Hotels als keten, of
  8. een actie die, op welke manier dan ook, nadelig is voor het programma of voor de betrokken partijen.

De leden kunnen op elk moment beslissen om de deelname in de Leonardo AdvantageCLUB te annuleren via "Mijn Account" in hun persoonlijk ledenaccount. De annulering van het lidmaatschap houdt complete en volledige terugtrekking uit het programma in, waarmee de bestaande relatie tussen Leonardo AdvantageCLUB en het lid definitief beëindigd wordt. Met deze uittreding worden alle gegevens in verband met de uittredende leden gewist uit het gegevensbestand van de Leonardo AdvantageCLUB, evenals de overgebleven punten in het account op het moment van de uittreding.


1.2 Programma
Leonardo Hotels behoudt zich het recht voor om de Leonardo AdvantageCLUB te beperken, te schorsen, stop te zetten of te annuleren met voorafgaande kennisgeving van 60 dagen aan alle actieve leden. In dat geval zal uw recht om punten te ontvangen voor hotelverblijven 60 dagen na de kennisgeving, en het recht om de punten in te wisselen 90 dagen na de kennisgeving vervallen. De door de leden verzamelde punten die niet vóór of op de einddatum voor inwisseling zijn gepresenteerd, kunnen na deze datum niet meer worden ingelost.

1.3 Veranderingen in de Algemene Voorwaarden

Leonardo Hotels behoudt zich te allen tijde het recht voor om de Algemene Voorwaarden van de Leonardo AdvantageCLUB te veranderen, te beperken, te wijzigen of te annuleren (inclusief het aantal verstrekte punten bij een reservering), ofwel de regelgeving, de voordelen en deelnamevoorwaarden, de loyaliteitsprestaties, gedeeltelijk of helemaal, ook als dat betrekking heeft op de waarde van al verzamelde punten of loyaliteitsprestaties.

1.4 Wettelijke rechten

Noch het programma van de Leonardo AdvantageCLUB, noch welk door het programma geboden voordeel dan ook, schept, vertegenwoordigt of verleent wettelijke of contractuele rechten voor de leden tegenover Leonardo Hotels.

Beroep op rechtbanken is niet toegestaan.

1.5 Privacy van gegevens

De leden van de Leonardo AdvantageCLUB accepteren en staan uitdrukkelijk toe bij de registratie, dat de door hen verstrekte persoonlijke informatie in het aanmeldingsformulier (i) verwerkt zal worden door Leonardo Hotels in de hoedanigheid van gegevensbeheerder, of door filialen, partners of franchisehouders, en (ii) wereldwijd kan worden overgedragen aan derde partijen die de persoonlijke gegevens ten behoeve van ons verwerken of, indien vereist door de toepasbare wetten of in geval van de reorganisatie van een bedrijf, een fusie of een acquisitie, deze informatie gebruiken voor (hun) administratie van het lidmaatschapbestand, gastendiensten, reclamecampagnes en voor marketing en communicatiedoeleinden. Zij of wij kunnen contact met u opnemen voor marketingdoeleinden per post, fax, telefoon of e-mail. Als een lid niet langer commerciële berichten per e-mail wenst te ontvangen, dan kan hij of zij deze commerciële e-mailberichten afmelden door op de afmeldingskoppeling onderaan deze e-mails te klikken.

2. Deelnemende hotels

Alle hotels die vermeld zijn op de website www.leonardo-hotels.nl nemen deel aan de Leonardo AdvantageCLUB.

Niet-deelnemende hotels:

  • Leonardo Hotel & Residenz Leipzig
  • SENTIDO Cypria Bay by Leonardo
  • Leonardo Laura Beach & Splash Resort
  • Leonardo Plaza Cypria Maris Beach Hotel & Spa
  • The Midland

Indien een hotel het netwerk van Leonardo Hotels verlaat, of niet langer deelnemer is nadat de reservering heeft plaatsgevonden, maar vóór het daadwerkelijke verblijf, zullen de leden geen recht hebben op punten en voordelen in de vorm van korting op hun verblijf. Bovendien zijn speciale aanbiedingen niet langer geldig na de datum waarop een hotel het netwerk van Leonardo AdvantageCLUB verlaat of afziet van de deelname in de Leonardo AdvantageCLUB, zelfs als de reservering vóór die datum gemaakt is. Als de creditering van punten onrechtmatig aan een lid geweigerd wordt, dan is de verantwoordelijkheid van Leonardo Hotels strikt beperkt tot de juiste registratie van de punten in het account van de leden.

3. Registratie

De registratie voor een persoonlijk ledenaccount is gratis en vindt online plaats met het invullen van een aanvraagformulier in de sectie van de Leonardo AdvantageCLUB op de startpagina van Leonardo Hotels, www.leonardo-hotels.nl, of binnen de online boekingsprocedure via een automatische registratie op aanvraag. De leden kunnen bovendien registreren via registratieformulieren in het hotel. De leden dienen over een individueel e-mailadres te beschikken om zich voor het programma te kunnen aanmelden. Het persoonlijk ledenaccount is geldig voor toekomstige verblijven van de leden. De leden mogen hun wachtwoord niet onthullen aan andere partijen. De leden zijn verantwoordelijk voor elke actie vanuit en in hun account.

Nadat het formulier is ingediend, ontvangen de leden een e-mail ter bevestiging van hun aanmelding op het adres dat gebruikt is voor de registratie op het formulier, inclusief de inloggegevens. De leden kunnen met deze leden-ID meteen in alle deelnemende hotels punten verzamelen. De welkomste-mail omvat een bevestigingskoppeling om het persoonlijk lidmaatschapaccount te activeren. Zonder de activering door te klikken op de koppeling kan uw registratie niet verwerkt worden en heeft u geen toegang tot uw persoonlijk ledenaccount.

4. Punten verdienen

U kunt punten verdienen voor verblijven in de deelnemende Leonardo Hotels met ingang van de datum van uw registratie in de Leonardo AdvantageCLUB. De punten mogen niet worden overgedragen op een ander lid en hebben geen waarde als contant geld. Er kunnen alleen punten worden verzameld, als de leden persoonlijk in het hotel verblijven. Er worden dus geen punten toegekend voor verblijven van andere gasten dan de leden zelf, ongeacht wie de reservering heeft gemaakt en ervoor heeft betaald.

De leden die direct bij het hotel boeken via de centrale reserveringsdienst, per telefoon, e-mail of fax dienen zich te identificeren als AdvantageCLUB-leden bij het boekingsproces. Bovendien dienen de gasten die punten willen verzamelen en willen profiteren van de voordelen van de AdvantageCLUB tijdens hun verblijf, hun lidmaatschap van de AdvantageCLUB bij het inchecken aan te kondigen. De leden kunnen ook punten verzamelen via de reisbureaus die een met de reserveringsdienst van Leonardo Hotels verbonden GDS-systeem gebruiken.

AdvantageCLUB-punten worden binnen 3 weken na het uitchecken gecrediteerd op het persoonlijk account van de leden. Punten voor verblijven in het verleden kunnen retroactief worden toegekend tot 365 dagen na het uitchecken, mits aan de vereiste voorwaarden van het lidmaatschap is voldaan.

Speciale punten of welkomstpunten die tijdens promotionele activiteiten op het ledenaccount worden gecrediteerd, worden als voorwaardelijk beschouwd tot het uitchecken na een eerste kwalificerend verblijf in een deelnemend hotel.

4.1 Bronnen en tarieven voor reserveringen

De tarieven die kwalificeren voor loyaliteitsprestaties met punten en voordelen bij de AdvantageCLUB omvatten alle openbare tarieven. Gratis verblijven geven geen recht op de verzameling van punten en voordelen. De punten worden uitsluitend toegekend voor verblijven met geldige kamertarieven die geboekt zijn via de startpagina van Leonardo Hotels, de centrale reserveringsdienst van Leonardo Hotels, of direct in het hotel per telefoon, e-mail, fax of bij de hotelreceptie.

Om een verblijf te boeken tegen het speciale tarief van de AdvantageCLUB (10% korting) is het noodzakelijk om in te loggen bij of u aan te melden voor het loyaliteitsprogramma Leonardo AdvantageCLUB. Ook moet er direct worden geboekt via de officiële website van Leonardo Hotels. Het speciale tarief van de AdvantageCLUB kan niet worden gecombineerd met andere speciale tarieven of aanbiedingen en is geldig voor boekingen die gedaan worden na 14.01.2016. Punten worden verzameld op basis van de totale prijs, inclusief de korting.

4.2 Berekening van de punten

Een punt is een waarde-eenheid die bepaald wordt volgens een vastgestelde conversietabel op basis van de uitgaven door de leden in een deelnemend Leonardo Hotel. Elke euro (€) die bij uw kamerreservering wordt uitgegeven is een punt waard. Voor de verschillende andere munteenheden worden de punten berekend volgens de gedefinieerde wisselkoersen: 1 € = 1.40 CHF (1 CHF = 0.71 punten); 1 € = 1,35 $ (1 $ = 0.74 punten); 1 € = 0,71 £ (1 £ = 1,41 punten).

Een verblijf wordt gedefinieerd als een nacht, of een aantal achtereenvolgende nachten in hetzelfde hotel, ongeacht de frequentie van inchecken/uitchecken. Als het een reservering van meerdere kamers betreft, kunnen de leden alleen punten verzamelen voor de eerste gekozen kamer. Als het meerdere reserveringen betreft die gemaakt zijn in naam van hetzelfde lid voor dezelfde datums, dan worden de punten uitsluitend toegekend voor de kamer die door het lid persoonlijk gebruikt is.

De punten kunnen worden verzameld voor de geboekte kamers, maar niet voor bijkomende diensten die in het hotel worden gebruikt (minibar, parkeren, telefoon, enz.). Bovendien worden er ook punten toegekend voor het ontbijt, als de leden de kamer aanvankelijk boeken volgens dit maaltijdplan. Als het ontbijt later aan de aanvankelijke reservering wordt toegevoegd, dan worden de punten uitsluitend toegekend voor de kamer.

Alleen hele punten kunnen worden toegekend. Als de wisselkoerstoepassing die gebruikt wordt voor de omrekening van de euro's in punten resulteert in een aantal punten met een decimale waarde, dan wordt het aantal in het ledenaccount gecrediteerde punten neerwaarts afgerond op het dichtstbijzijnde hele getal als de decimale waarde minder is dan 5, en opwaarts afgerond op het dichtstbijzijnde hele getal als de decimale waarde 5 of hoger is.

4.3 Geldigheid van de punten

De verzamelde punten na een verblijf bij een deelnemend hotel blijven 18 maanden lang na de uitcheckdatum geldig. Als de leden tijdens deze periode geen transactie uitvoeren, dan verliezen zij zonder voorafgaande kennisgeving alle punten in hun account; het is niet mogelijk om deze punten te herstellen of over te dragen.

Per 1 januari 2016 blijven de punten 18 maanden vanaf de laatste uitcheckdatum geldig . Indien het lid binnen deze periode van 18 maanden niet in een van de deelnemende hotels verblijft , dan zullen alle punten die in een ledenaccount verzameld zijn zonder aankondiging verloren gaan en er is dan ook geen mogelijkheid meer om ze te herstellen of om te zetten.

4.4 Annulering van reserveringen en no-show

De leden hebben geen recht op punten voor een reservering in geval van een annulering of een no-show, zelfs als er kosten zijn voor late annulering of no-show.

5. Voordelen voor de leden

De leden kunnen profiteren van de voordelen die op de website van Leonardo Hotels worden gecommuniceerd, als de reservering direct gemaakt is op de website van de Leonardo Hotels, per telefoon bij de reserveringsdienst van de Leonardo Hotels en de Fattal Hotels, of direct bij het hotel. De leden hebben geen recht op de gecommuniceerde voordelen van de Leonardo AdvantageCLUB bij reserveringen die gemaakt zijn via externe kanalen.

6. Punten inwisselen

Zodra het aantal punten in het account van een lid een bepaald niveau bereikt (dat aangegeven is in het saldo op het rekeningoverzicht), kan het lid deze punten omzetten in korting op verblijven in de deelnemende Leonardo Hotels. AdvantageCLUB-leden kunnen hun punten niet gebruiken om voor in het hotel gebruikte extra diensten te betalen, bijvoorbeeld minibar, parkeren of telefoon. De punten kunnen bovendien ook niet worden gebruikt om te betalen voor ontbijt, als dit niet geboekt is als deel van de aanvankelijke reservering. De punten kunnen verder ook niet worden ingelost voor iemand anders.

Het niveau van de punten dat vereist is voor een bepaald verblijf, is aangegeven in het reserveringsproces met de knop "Redeem Points" (punten inwisselen). Volg de reserveringsstappen in de sectie "Redeem Points" (punten inwisselen) en kijk hoeveel punten er nodig zijn voor uw voorkeursverblijf. Het inwisselen van punten is alleen online mogelijk via de startpagina van Leonardo Hotels, www.leonardo-hotels.nl met voorafgaande reserveringen. Betaling met punten is niet mogelijk voor reserveringen die al tegen een normale prijs zijn geboekt.

Het vereiste aantal punten voor een reservering is gebaseerd op een gedefinieerde ratio voor punteninwisseling. De waarde van de punten en de gedefinieerde ratio voor de punteninwisseling kunnen op elk moment gewijzigd worden, voor welk/e hotel of bestemming dan ook. De punten hebben geen enkele waarde totdat zij voor inlossing door de leden worden gepresenteerd.

6.1 Administratiekosten

Er worden per reservering administratieve kosten in rekening gebracht bij de inlossing van uw punten en voor een hotelverblijf met korting. De administratiekosten zijn gebaseerd op de sterrenbeoordeling van het hotel.

  • 3* hotels: € 10 (CHF 14, $ 13.5, £ 7)
  • 4* hotels: € 20 (CHF 28, $ 27, £ 14)
  • 5* hotels: € 30 (CHF 42, $ 41, £ 21)

6.2 Kamers in het loyaliteitsprogramma

Kamers binnen het loyaliteitsprogramma omvatten geen maaltijden en dranken, behalve voor het maaltijdplan Bed & Breakfast, als dat tijdens het boekingsproces is geselecteerd, of andere gratis diensten of bijkomstigheden, afgezien van de voordelen voor leden die vermeld zijn in de sectie "AdvantageCLUB" van de website van Leonardo Hotels, www.leonardo-hotels.nl. Alle extra kosten dienen direct aan het hotel bij het uitchecken te worden betaald. Kosten voor vervoer van en naar het hotel zijn niet inbegrepen.

6.3 Annulering van reserveringen binnen het loyaliteitsprogramma

Voor de leden die hun reservering binnen het loyaliteitsprogramma annuleren, zullen de voor de reservering gebruikte punten teruggestort worden in hun ledenaccount, waarbij verwerkingskosten mogelijk zijn. Voor reserveringen binnen het loyaliteitsprogramma die niet vóór de tijdslimiet zijn geannuleerd en voor reserveringen met no-show worden de vereiste punten in rekening gebracht en niet teruggestort. De administratiekosten voor de reservering worden in alle gevallen in rekening gebracht.

6.4 Deelnemende hotels

Deelnemende hotels kunnen worden toegevoegd of verwijderd, van welke keten of bestemmingcategorie dan ook, zolang dit aanbod geldig is. De loyaliteitsprestaties gelden niet waar zij door de wet verboden zijn. Reserveringen van nachten binnen het loyaliteitsprogramma geven geen recht op commissies aan reisbureaus.

7. Vorderingen

Als de leden merken dat de punten niet goed op hun account gecrediteerd zijn na een minimale wachtperiode van 3 weken, dan kunnen zij een verzoek indienen voor de rectificatie van hun saldo binnen een periode van 365 dagen na een verblijf in een deelnemend hotel (op basis van de uitcheckdatum). De leden dienen hiervoor contact op te nemen met het desbetreffende hotel, bewijs te leveren van de gegevens van de vordering een kopie van de rekening van het hotel voor te leggen.

Als de leden aanspraak willen maken op de verdiende punten, dan dient de rekening voor de desbetreffende vordering absoluut opgesteld te zijn in (of met vermelding van) hun naam als lid van de Leonardo AdvantageCLUB.

8. Communicatie

De leden hebben toegang tot alle informatie in verband met hun lidmaatschapaccount bij de Leonardo AdvantageCLUB, met inbegrip van het huidige puntensaldo. Leden van de AdvantageCLUB van Leonardo Hotels, die deel uitmaken van het programma, gaan akkoord met de ontvangst van commerciële, elektronische berichten vanuit het programma. Als een lid niet langer commerciële berichten per e-mail wenst te ontvangen, kan hij of zij deze e-mailberichten afmelden door op de afmeldingskoppeling onderaan deze e-mails te klikken.

Eventuele veranderingen van e-mailadres of postadres, naam als lid of andere relevante lidmaatschapinformatie dient door de leden zelf gecommuniceerd te worden in de sectie "Mijn Profiel" in het account van de Leonardo AdvantageCLUB.



Leonardo AdvantageCLUB lidmaatschap: Privacybeleid


Dit is een overzicht van de informatie die wij, Leonardo Hotels (vertegenwoordigd door Sunflower Management GmbH & Co.KG Landsberger Allee 117A, 10407 Berlijn), verzamelen en verwerken in verband met een lidmaatschap van onze AdvantageCLUB. Wij informeren u verder over uw rechten met betrekking tot onze gegevensverwerking. Dit privacybeleid is een aanvulling op ons algemene privacybeleid dat u kunt vinden onder www.leonardo-hotels.nl/privacy-notice-and-cookie-policy.

DE GEGEVENS DIE WIJ OVER U VERZAMELEN

Wij verzamelen en verwerken de volgende persoonsgegevens over u in verband met uw Leonardo AdvantageCLUB lidmaatschap.

Niet-gevoelige gegevens:

  1. Uw persoonsgegevens ► met inbegrip van uw naam, geslacht en geboortedatum; u kunt ons ook gegevens over uw gezinsleden verstrekken om punten te verzamelen of voordelen toe te kennen (maar dit is niet verplicht)
  2. Uw contactgegevens ► met inbegrip van uw e-mailadres als verplicht gegevensveld en thuisadres of telefoonnummer indien door u verstrekt
  3. Uw reserveringsgegevens ► met inbegrip van de respectievelijke hotels en details van elk verblijf in een van onze hotels waar u uw AdvantageCLUB lidmaatschaps-ID gebruikt; de kentekengegevens van uw auto, indien dat nodig was om uw verblijf te beheren of voordelen toe te kennen aan leden;
  4. Uw Miles & More gegevens ► indien door u gekozen als programma van voorkeur voor het Leonardo AdvantageCLUB REWARD programma.

Gevoelige gegevens:

Wij verzamelen geen gegevens in speciale categorieën (gegevens over de raciale of etnische afkomst, politieke opvattingen, religieuze of filosofische overtuigingen of lidmaatschap van de vakbond, genetische gegevens, biometrische gegevens voor het identificeren van een natuurlijke persoon, gegevens over gezondheid of gegevens betreffende het seksleven of de seksuele geaardheid van een natuurlijke persoon. Als u ons echter speciale categorieën van gegevens voor uw reservering verstrekt (bijvoorbeeld, u vraagt naar een kamer met faciliteiten voor gehandicapten of u informeert ons over religieuze dieetwensen, worden dergelijke gegevens wel verzameld en verwerkt.

Welke rechtsgrond hebben wij voor het gebruik van uw persoonsgegevens?

  1. Uitvoering van een contract (art. 6 lid 1 b AVG): Uw persoonsgegevens zullen worden verwerkt om uw lidmaatschap te beheren en u de bijbehorende voordelen te verlenen
  2. Toestemming (art. 6, lid 1 a), van de AVG): Het versturen van nieuwsbrieven en andere marketinginformatie is uitsluitend gebaseerd op uw voorafgaande toestemming. U kunt zich te allen tijde afmelden voor de ontvangst van de nieuwsbrief door u af te melden via de link in eerdere ontvangen nieuwsbrieven of door contact met ons op te nemen via [email protected]. Als u ons voorziet van speciale categorieën van gegevens voor uw boeking zien wij dit ook als een uitdrukkelijke toestemming om deze gegevens te verwerken om onze diensten te verlenen volgens uw verzoek.

Waarom wij uw persoonsgegevens verzamelen en verantwoording voor het gebruik ervan

Wij gebruiken uw persoonsgegevens om

  1. uw Leonardo AdvantageCLUB lidmaatschap te beheren
  2. uw gegevens te beheren
  3. onze diensten te kunnen personaliseren

Hoe wij uw persoonsgegevens verzamelen

Wij verkrijgen uw persoonsgegevens alleen rechtstreeks van u en kunnen deze gebruiken samen met gegevens van uw vorige boekingen en verblijven in onze hotels.

Met wie delen wij uw persoonsgegevens?

Wij delen gegevens met onze groepsmaatschappijen die individuele hotels exploiteren (een lijst van deze uitvoerende hotels vindt u in bijlage 1 en 2 van ons algemene privacybeleid). Als u ons vraagt om gegevens voor het programma van Miles & More te verzamelen, delen wij de verzamelde mijlen ook met [Miles & More GmbH, MAC Main Airport Center, Unterschweinstiege 8, 60549 Frankfurt/Main].

We maken gebruik van externe gegevensverwerkers om onze website en het boekingsplatform te beheren of om soortgelijke diensten te verlenen. Deze derden ontvangen uw persoonsgegevens uitsluitend als verwerkers namens ons en volgens de instructies van ons. Zij mogen de gegevens niet voor eigen doeleinden gebruiken.

Voor meer informatie over het delen van gegevens kunt u ook ons algemene privacybeleid raadplegen op www.leonardo-hotels.nl/privacy-notice-and-cookie-policy.

Sturen wij uw persoonsgegevens naar het buitenland en welke waarborgen zijn van toepassing?

Over het algemeen delen wij uw gegevens niet met ontvangers buiten Europa of in landen die niet als voldoende beschermd worden beschouwd.

Hoe lang bewaren wij uw gegevens?

Wij bewaren uw gegevens niet langer dan noodzakelijk is voor het doel waarvoor wij deze hebben verkregen en voor andere toegestane doeleinden. Om uw voordelen van de AdvantageCLUB te beheren, bewaren wij de gegevens voor de duur van uw lidmaatschap en na beëindiging zolang als vereist onder wettelijke bewaarverplichtingen.

Uw persoonsgegevens bijwerken

Wij zullen ervoor zorgen dat uw persoonsgegevens accuraat zijn. Om ons hierbij te helpen, kunt u uw persoonsgegevens wijzigen door in te loggen op uw ledenaccount op www.leonardo-hotels.nl, uw gegevens op de registratiekaart bij te werken bij uw volgende check-in of ons op de hoogte stellen van wijzigingen in uw persoonsgegevens die u aan ons hebt verstrekt door contact op te nemen met [email protected].

Wat zijn uw rechten?

U hebt bepaalde rechten met betrekking tot uw persoonsgegevens.

  1. Toegang tot gegevens: In het algemeen hebt u het recht om binnen 1 maand na uw verzoek toegang te krijgen tot alle gegevens over u die bij ons in bezit zijn.
  2. Correctie: U kunt ons vragen onjuiste persoonsgegevens te corrigeren.
  3. Wissen: Dit stelt u in staat om ons te vragen om persoonsgegevens te verwijderen of te verwijderen als er geen goede reden is om de verwerking ervan voort te zetten. Het is echter mogelijk dat wij niet altijd aan uw verzoek tot verwijdering kunnen voldoen om specifieke juridische redenen, die u, indien van toepassing, op het moment van uw verzoek zullen worden meegedeeld.
  4. Intrekking van de toestemming: U kunt uw toestemming voor de verwerking die u ons heeft gegeven intrekken en verdere verwerking voorkomen als er geen andere grond is waaronder wij uw persoonsgegevens kunnen verwerken.
  5. Beperking: U kunt eisen dat bepaalde persoonsgegevens als beperkt worden gemarkeerd terwijl klachten worden opgelost en u kunt ook de verwerking in bepaalde andere omstandigheden beperken.
  6. Overdraagbaarheid: U kunt ons vragen om de persoonsgegevens die u aan ons hebt verstrekt en die wij nog steeds bewaren, elektronisch aan een derde partij door te geven.
  7. Klacht indienen: U kunt een klacht over onze verwerking indienen bij de autoriteit voor gegevensbescherming.
Houd er alstublieft rekening mee dat er bepaalde uitzonderingen gelden voor de uitoefening van deze rechten, zodat u deze niet in alle situaties kunt uitoefenen. Bovendien kunnen deze verschillen per EU-lidstaat.

Houd er ook rekening mee dat in het geval dat u uw rechten van wissen, intrekking van toestemming en/of beperking uitoefent, wij mogelijk uw AdvantageCLUB-gebruikersaccount en uw AdvantageCLUB-lidmaatschap zullen moeten verwijderen en de daaraan verbonden voordelen zullen eindigen. Wij zullen u hierover informeren als dat het geval is.

Uw contactpersoon voor vragen

We hebben een functionaris voor de gegevensbescherming aangesteld die u kunt contacteren als u vragen hebt over het gebruik van uw persoonsgegevens of als u gebruik wilt maken van uw rechten als betrokkene. De contactgegevens staan hieronder vermeld:

Adres: Sunflower Management GmbH & Co.KG
Landsberger Allee 117A
10407 Berlin
Telefoon: +49 (0)30 688 322 0
E-mailadres: [email protected]

Bevoegde toezichthoudende autoriteit

De toezichthoudende autoriteit die bevoegd is voor ons toezicht op de naleving van de gegevensbescherming:

Autoriteit: Berliner Beauftragte für Datenschutz und Informationsfreiheit
Adres: Friedrichstraße 219
10969 Berlin
Telefoon: +49 (0)30 13889 0
E-mailadres: [email protected]